poniedziałek, 8 lipca 2013

"Uprowadzona" Lucy Christopher



Opis: Ta historia mogła się przydarzyć każdej dziewczynie. Tak, tobie też. Lotnisko. Oczekiwanie na przygodę. Przystojniak, który proponuje ci kawą. A po chwili jesteś na końcu świata, zdana na łaskę i niełaskę porywacza.
Czy przetrwasz?
Czy wrócisz do swojego życia?
A co będzie, jeżeli się zakochasz?









Moja opinia:
Niezwykła powieść, o niezwykłej parze. Zacznę od tego, że okładka bardzo mi się nie podoba, ale nie od dziś wiadomo, że nie ocenia się po niej książki. Więc z chęcią zabrałam się za tę lekturę. Przede wszystkim oczarował mnie klimat gorącej Australii i piękne opisy. Uczucia Gemmy i jej myśli chwilami przyjmowałam za swoje. Dialogi między bohaterami są prowadzone naturalnie. Bardzo wzruszająca powieść do której na pewno jeszcze wrócę.
Polecam, nie tylko nastolatkom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz