piątek, 26 lipca 2013

"Tożsamość anioła" L.H. Zelman

Wydawnictwo Nasza Księgarnia
09.03.2011

Jeśli pewnego dnia okaże się, że jesteś aniołem i twoja obecność na ziemi to nie przypadek... 
Czy w to uwierzysz?
Andrea to wrażliwa i inteligentna dziewczyna, ale brak jej pewności siebie. Nawet kiedy Kaspar, najatrakcyjniejszy chłopak na studiach, okazuje jej zainteresowanie, nie potrafi mu zaufać. Kaspar budzi w niej niezrozumiały niepokój, tym bardziej że dookoła zaczynają się dziać rzeczy trudne do wyjaśnienia. Dziewczyna ma poczucie, że jej śladem ktoś podąża. Ktoś, kto nie jest człowiekiem... 
Czy znajdzie w sobie siłę, by zmierzyć się z przeszłością i zmienić przyszłość?
Jak wiele można poświęcić dla miłości?




Sięgnęłam po książkę "Tożsamość Anioła" zaraz po tym jak natknęłam się na nią w księgarni. Popchnęła mnie do tego głównie piękna, przemyślana okładka. Tajemniczy opis również zachęcił do bliższego poznania tej pozycji.
Pomysł Pani Zelman na powieść wydaję się ciekawy, jednak jej wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Fabuła jest dosyć oklepana. Początek książki bardzo mi się podobał, ale im dalej tym byłam mniej zadowolona. Miałam wrażenie, że opisy nie były pełne, jakby niedokończone . Mimo wszystko czyta się ją zainteresowaniem i na pewno z zawrotną szybkością
Polecam "Tożsamość Anioła" osobą, które szukają raczej lekkiej, niewymagającej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz