piątek, 5 lipca 2013

To zaczynamy!

Ten blog chciałabym poświęcić na moją pasję. Pasję do czytania.
Chcę dzielić się swoją opinią na temat poszczególnych utworów, ale również zamieszczę opisy i (chociaż spróbuję) okładki publikacji, które mnie zaciekawiły.
Jest to mój pierwszy blog, jak wiadomo, początki mogą być trudne. Mam jednak nadzieję, że sobie poradzę. 
Każda książka, każda powieść ma w sobie coś innego. Przedstawia inny świat. Pobudza naszą wyobraźnie, dzięki czemu, możemy żyć podwójnie. Naszym realnym życiem i tym magicznym, przedstawionym na kartkach. Dla każdego jest miejsce w moim świecie. W świecie książek. 

Mam nadzieje, że będę mogła doradzić  (lub przeciwnie, odradzić),  pomóc w wyborze książki lub polecić coś ciekawego. Więc serdecznie zapraszam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz