sobota, 20 lipca 2013

"Dziennik Bridget Jones" Helen Fielding

OpisKapitalny obraz życia niezamężnej dziewczyny lat dziewięćdziesiątych. Bridget - ulubiona bohaterka milionów kobiet (i nie tylko) na świecie oraz jej inteligentnie zabawny dziennik bije wszelkie rekordy popularności. Bridget wspięła się na sam szczyt sławy - dotarła do Hollywood.



Moja opinia: 
Mimo, że oglądałam już film o Bridget postanowiłam przeczytać książkę. Jest ona napisana lekkim i prostym językiem, a przemyślenia głównej bohaterki są po prostu świetne. Często podczas czytania, na moich ustach pojawiał się nieświadomy uśmiech. Podeszłam do tej książki na luzie, nie oczekując zbyt wiele. Więc też nie byłam bardzo zawiedziona.
Polecam, tą powieść na jeden wieczór każdej kobiecie, i nie tylko, jako lek na depresje oraz przygnębienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz