środa, 10 lipca 2013

"Upadli" Lauren Kate

Opis: Gdybyście nie mogli być z osobą, która jest waszym przeznaczeniem?
Para kochanków.
Starożytna wojna.
Skazani na miłość, która nigdy się nie spełni.
Przeznaczeniem niektórych aniołów jest Upadek.
W Danielu Grigori jest coś boleśnie znajomego.
Luce Price zwraca uwagę na tajemniczego i zdystansowanego Daniela już pierwszego dnia w szkole Sword & Cross w dusznej Georgii. On jest jedynym jasnym punktem w miejscu, gdzie nie wolno korzystać z komórek, inni uczniowie to świry, a każdy ich ruch śledzą kamery.
Choć Daniel nie chce mieć nic wspólnego z Luce - i robi wszystko, żeby dać jej to wyraźnie do zrozumienia - dziewczyna nie potrafi się powstrzymać. Przyciągana niczym ćma do płomienia, musi dowiedzieć się, jaką tajemnicę ukrywa Daniel... nawet gdyby to miało ją zabić.
„Upadli” to powieść ekscytująca i romantyczna, połączenie wciągającego thrillera i historii miłosnej.

Moja opinia:
Bardzo chciałam przeczytać tę książkę, a spodziewałam się bardzo dobrej powieści. I nie pomyliłam się. Okładka tylko jeszcze bardziej zachęciła do czytania Największym zaskoczeniem dla mnie był na początku poprawczak. W opisie jest coś o szkole z kamerami, no ale żeby aż poprawczak? Takiego zaskoczenia na pierwszych kartkach się nie spodziewałam. Fabuła jest bardzo ciekawa, trzyma w napięciu, jest przemyślana. Nie zabraknie również uwielbianego przez wszystkich wątku miłosnego. I tajemnic. 
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz