poniedziałek, 2 września 2013

"Bezsenność anioła" L. H. Zelman

 Wydawnictwo Nasza Księgarnia
12.10.2011

Jeśli pewnego dnia okaże się, że jesteś aniołem i twoja obecność na ziemi to nie przypadek... Czy w to uwierzysz?

Azathra powraca na ziemię w nowym wcieleniu. Już nie jest zakompleksioną dziewczyną, lecz piękną i pewną siebie kobietą. I ma bardzo poważne zadanie do wykonania. Zadanie, które spędza jej sen z powiek... Z zastępem aniołów u boku musi stanąć do walki z przeciwnikiem, który już raz próbował ją zgładzić... Jednak wycieńczona bezsennością może być łatwym celem dla Upadłych...


Wielkie zaskoczenie! 
Bardzo spodobała mi się ta opowieść o naszej Azathrae.
Poprzednia część nie przypadła mi do gustu, dlatego tak długo zwlekałam z przeczytaniem "Bezsenność anioła". Muszę przyznać iż podchodziłam to tej książki dość niechętnie, ale kiedy wciągnęłam się w historie tej anielicy nie mogłam się oderwać.
Były oczywiście drobne minusy, jak np. ciągłe powtarzanie, że główna bohaterka jest baaardzo zmęczona. To wprost działało mi na nerwy. Jednak plusów było więcej. Jednym z nich jest bardziej oryginalna fabuła. Tym głównie "Bezsenność.." różni się od "Tożsamości.." . Tak samo okładka- w tym przypadku jest wielkim atutem.
Jeśli przeczytałeś poprzednią książkę Pani Zelman, jak najbardziej, bez obaw, możesz sięgnąć po jej kolejny tytuł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz