środa, 25 września 2013

"Zawsze przy mnie stój" Carolyn Jess- Cooke

Opis:
Obok nas istnieje świat, którego nie dostrzegamy.
Ktoś w każdej sekundzie walczy o Twoją duszę.
Zamknij oczy i poczuj dotyk Anioła.

Margot po śmierci wraca na ziemię jako swój własny Anioł Stróż. Od tej chwili będzie świadkiem wszystkich błędów, jakie popełniła w życiu, i każdej zgubnej decyzji, którą podjęła.
Czy zdoła ocalić siebie i miłość swojego życia? Czy aby ratować tych, których kocha, będzie gotowa zawrzeć pakt z demonem i zdobyć się na największe poświęcenie?
Poruszająca opowieść o trudnych wyborach, przebaczeniu i nadziei.




Moja opinia: 
"Poruszająca opowieść o trudnych wyborach, przebaczeniu i nadziei". Właśnie to zdanie, które widnieje na okładce książki trafnie odzwierciedla moje odczucia co do tej powieści. Nic dodać, nic ująć.
Życie możemy przeżyć tylko raz, ale co jeśli to nie do końca prawda?
Poznajemy Margot i jej anioła stróża- samą siebie czyli Ruth, której zadaniem jest czuwać i troszczyć się o swoją podopieczną.
Piękna i budząca nadzieje powieść, która zmusza do refleksji. Choć długo zwlekałam z przeczytaniem "Zawsze przy mnie stój", teraz cieszę się że mogłam zapoznać się z jej treścią- trafia prosto do mojego serca.
Jeśli choć przez chwile czułeś obecność czegoś niebiańskiego, lub rozmyślałeś o tym całym "stróżowaniu" na pewno spodoba Ci się ta książka.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz