poniedziałek, 25 listopada 2013

"Zeznania Niekrytego Krytyka" Maciej Frączyk

Wydawnictwo Zielona Sowa
Data premiery: 24.10.2012

„Zeznania niekrytego krytyka” Macieja Frączyka to książka dla wielbicieli programu pt. „Przemyślenia Niekrytego Krytyka”, którego kanał na YouTube jest odwiedzany przez tysiące Polaków.
W swojej książce, jak i na swoim kanale autor nie oszczędza nikogo ani niczego. Krytyka spada na filmy, seriale, gry, książki, język młodzieżowy, subkultury, edukację szkolną i seksualną, kobiety, reklamy, a nawet dostaje się celebrytom. Jest to pozycja dla każdego bez względu na wiek. Wymagane jest tylko... poczucie humoru.


Czy to nie ironia- kryta krytyki? Chyba trochę tak, ale jednak pokuszę się na kilka zdań o tym ciekawym tytule jakim jest książka "Zaznania Niekrytego Krytyka".
Oglądałam niektóre odcinki pana Frączyka na YouTubie i przyznam od razu, że mi się podobały. A przynajmniej te, które zostały mi polecone były w jakiś sposób śmieszne, ironiczne i stanowiły chwilę rozrywki.Program ma trafić przede wszystkim do młodych ludzi, dlatego nie da się uniknąć np. wulgaryzmów. Tak mogę opisać "Niekrytego...", ale wiem że zadanie mam trochę inne. Tylko jeśli pytacie o książkę jest dokładnie taka sama. Nic dodać, nic ująć. Niestety, może do programu na internecie to pasuję, po książce spodziewałam się czegoś trochę lepszego. Może bardziej dopracowanego...
Nie twierdzę jednak, że sama kilka razy nie uśmiechnęłam się przy czytaniu. Było by to kłamstwem i, w pewien sposób ujmą dla pana Frączyka.
Więc jeśli szukasz nie wymagającej lektury, chwili rozrywki i (to przede wszystkim) lubisz program Niekrytego Krytyka, ta książka powinna Ci się spodobać.

1 komentarz:

  1. niestety jakoś nie szczególnie zaciekawiła mnie ta pozycja :( to nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń