piątek, 9 sierpnia 2013

"Delirium" Lauren Oliver


Wydawnictwo Otwarte
Data premiery: 18.04.2012

 „Mówili, że bez miłości będę szczęśliwa.
Mówili, że lekarstwo na miłość sprawi, że będę bezpieczna.
I zawsze im wierzyłam.
Do dziś.
Teraz wszystko się zmieniło.
Teraz wolę zachorować i kochać choćby przez ułamek sekundy, niż żyć setki lat w kłamstwie”.
Dawniej wierzono, że miłość jest najważniejszą rzeczą pod słońcem.
W imię miłości ludzie byli w stanie zrobić wszystko, nawet zabić.
Potem wynaleziono lekarstwo na miłość.

Czy gdyby miłość była chorobą, chciałbyś się wyleczyć?





Cały czas zastanawiam się czy chciałabym wyleczyć się z miłości kiedy była by taka możliwość. Odpowiedź brzmi: chyba nie.Moim zdaniem warto kochać.
 Ale przejdę teraz do "Delirium" Lauren Oliver, bo chciałabym powiedzieć kilka słów o tej książce. Jest to powieść, która wzbudziła we mnie wielkie emocje. Po przeczytaniu zastanawiałam się gdzie podziały się te strony, które przerzucałam nie zauważając. Książka pochłonęła mnie bez reszty. Pomysł na fabułę jest wyjątkowy i pomysłowy. Barwne opisy pozwalają odczuć atmosferę tamtejszego świata, a bohaterów nie da się nie polubić.
Gorąco polecam tę powieść nie tylko zakochanym, ale również pragnącym miłości i jej przeciwnikom.

Mała informacja: 
Przez najbliższy czas nie będę dodawać na bloga nowych postów. Czas na odpoczynek, w końcu mamy wakacje, nie? Kidy tylko wrócę, znajdziecie tutaj nowe ciekawe książki, obiecuję:)
Serdecznie pozdrawiam. Da Vincia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz