czwartek, 25 września 2014

"Szukając Alaski" John Green

Opis:
Porównywany z przełomowym "Buszującym w zbożu" J.D. Salingera literacki debiut Johna Greena to powieść o myślących i wrażliwych młodych ludziach. Zbuntowanych, szukających intensywnych wrażeń i odpowiedzi na najważniejsze pytania: o miłość, która wywraca świat do góry nogami, o przyjaźń, której doświadcza się na całe życie.
Niezapomniana opowieść o odkrywającym życie Milesie zakochanym w szalonej, zbuntowanej Alasce, dzięki której odnalazł Wielkie Być Może – czyli najintensywniejsze i najprawdziwsze doświadczenie rzeczywistości.

Opinia:
Jest to książką, która mocno mnie zaskoczyła. Było to moje pierwsze spotkanie z panem Greenem i jestem odrobinę zawiedziona. Spodziewałam się czegoś całkowicie innego. Czekałam na więcej akcji, większej intrygi. Może jakieś zagadki? Niestety, nie dostałam nic z tych rzeczy. Ale zamiast tego było dużo ciekawych i humorystycznych dialogów, mnóstwo życiowych sytuacji oraz wile różnych poglądów i pomysłów na życie młodych ludzi. Nie żałuje swojej przygody z tą książką, choć może nie wzbudziła we mnie wielu emocji, bardzo dobrze i szybko się ją czytało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz